Followers

Sunday, April 01, 2012

#1 April

AssalamualaikumWBT

2 minggu kebelakangan ni aku rasa macam baru tahu hidup ni susahh. Selama ni aku ingatkan best sebab semua benda orang lain yang aturkan untuk aku, so bila kena buat keputusan sendiri aku jadi serba salah pulakk -.- Kalau amik keputusan ni, orang sana pulak kecik hati. Begitulah sebaliknya. Jadi, nak tak nak aku terpaksa `kecikkan' hati aku ni untuk puaskan semua orang. Yelahh, dah berjanji mana boleh sesuka hati nak mungkir pulakk kan? Yess, semua ni ada hikmah. Benda ni ajar aku untuk berfikir masak-masak sebelum buat sebarang keputusan (Y) Kalau tak diri sendiri yang merana :|



Agenda aku minggu depan dalam menempuh tahun getir ni ialah pertandingan kawad kaki peringkat zon. Ekceli peringkat sekolah aku tak masuk pun. Terus nak pergi zon, tamak kan? HEHE XD Biarlahh tahun last.
Akhir bulan ni pulak aku ada pertandingan nasyid PPDA zon Sentul. What the heck is sekolah aku memang dah confirm jadi tuan rumah -.- LOL Baru nak pergi jauh.
Pertengahan bulan 5 iaitu semasa peperiksaan pertengahan tahun aku ada pulak #festival nasyid. Ouhh, lagilahh ! Bila nak exam? Bila nak baca buku? Damnn ! Gentle aku cakap lepas #festival nasyid tu aku tak nak masuk apa-apa dah lagi. FULLSTOP !

No comments: