Followers

Wednesday, March 14, 2012

Auburn to me?

AssalamualaikumWBT

Okay pedulikan tajuk entry kat atas uhh. Aku memang suka letak tajuk merapu meraban yang tkda kene mengena dengan post -.- Apa yg terlintas dekat kepala otak aku ni semua aku sebat atas keyboard, HEHE

Tadi baru aku usha Fantasy Premier League aku, haha gua bukan nak bangga ke apa. Tapi dah lapan minggu berturut gua leading Liga Super bhaii :) Tk percaya tengok bawah

click untuk pembesaran


Lagi satu aku nk cerita yang aku baru je buat sekaip. Cuma tk reti guna sangat, macam pelik je. So, biarlahh dulu mende alah tu. Bukannye penting punn kan kan kan (Y) Sapa yang ada Twitter tu moh la kita follow meng-follow sesama sendiri. Follow lahh aku ek, baru berapa je punn -.-

click untuk tumbesaran yang lebih sihat XD



#ada certain2 tempat yang takde bekalan air kann? Habis tk mandilahh korang sampai esokk.. HEHE


No comments: