Followers

Monday, February 04, 2013

Testinggg *toink toink*

 Assalamualaikum semua XD

Hahaha. Rindu aku takk? Rasanya nak hampir setahun aku tak update blog ni. Sejak awal tahun lepas lagi kot. Perghhh mesti rindu aku tahap gaban enn? haha jangan ada yang mati mengejut pulak dengan kemunculan semula aku ni. Bukannya apa, dulu memang tk de masa nak layan blog blog ni. Sekarang gua dah FREEE ! Bebasss ! Macam burung kat bawah ni :)




Cantik kan kannn? Haha kalau nak tau inilah part time aku lepas habis SPM ni. Takde menda nak buat kann. Ok lah rasanya tkda apa yang aku nak update lagi. Idea nak mengarut ngarut belum menjelma dalam benak kepala otak aku ni. So babai XD

#Ohyaaa. Aku dah buat twitter baru. So twitter yang lama tu korang boleh buat belacan XD Nah Twitter budak skema :D


No comments: