Followers

Saturday, January 01, 2011

Dua ribu sebelass.

Assalamualaikum :)


Huhu, tahun 2010 akan meninggalkan kite. Beberape minit je lagik. Sedihnye * konon :'( Maka, hadirlah 2011 sebagai pengganti. Banyak kenangan aku mase 2010 ni, memang aku takleh lupekan. Tapi yang penting bg aku ialah dapat tengok bunga api. Haha, siot je. Apepun aku nak ucapkan Selamat Tahun Baru 2011, Happy New Year, ham sapp low -__- * ape kene mgene ? Haha ! 

Tahun baru mesti ade azam kan ? Haha. Azam aku nak study semart sebab, ehh, tanak bgtaw dulu ah !
Biarlah menjadi rahsia, haha ! Tunggu abes form 4 baru aku bagitau azam aku tahun ni :) Haha, buduh baek tak cakap enn ? Yelah, bg aku rahsia ni secret, haha ! Takpe, bukan penting punn bg korang kan ? Sorry naek lori lahh ! Eleh, gurau sajaa :)

Woot~woot : Semasa post ini dipostkan, tahun baru telah pun disambut, *ape nih ?

No comments: