Followers

Friday, December 31, 2010

The time is up, child.




AssalamualaikumWarahmatullahiWabarakatuh ! :)

Hai korang ! Lame tak update ini belog, sbb sebukk sangat. Sebuk ape ? Saje myebukkan diri sendiri. Yelah, cuti sekolah nak abess dah kan ? Haha, sedihh je =,=  *ni confius la, bkn sedihh. Apepun aku nak ucapkan selamat kembali ke skolah, rindu kawan-kawan ? Sikitt ade laa :) Haha. Adelaa, banyak member dengar cite nak pindah. Jumpe ko kat skolah siap korang. Huhu. 

Nanti aku nak pack barang-barang utk bwak balek hostel. Ni yang budak asrama paling taa suke, kemas itu,kemas ini, barang tak jumpe lagi bengang -__- Sape suruh letak sepah-sepah, kan dah hilang :O Okeh lah, aku senanye tak reti taip panjang2, okeh babaih :) Ohh, lagi satu. Kalau rajin click la iklan nuffnang aku tuh, nanti boleh aku belanje :)

No comments: