Followers

Friday, January 14, 2011

Benda baru.

AssalamualaikumWarahmatullahiWabarakatuh ! :)


Wahh ! Camne sekolah ? Best ark ? Aku bese jer, ahhaa ! Bajet :) Minggu first tu boleh lahh, minggu kedua yang tak bolehblahh ! Haha o.0 Banyak keje sekolah lah -__-  Alaa, bese lahh tu kan ? Untuk tahun ni, aku masuk kelas 4 A 4, amek account * ceh, nak speaking aje ! Nak kate susah tu, boleh tahanlahh. Lebih kurang macam kemahiran hidup punye simpan kira, yelahh kot ! Kelas aku sikit je, 10 orang satu kelass, gayo ann ?! Haha. Haritu mase budakbudak rayuan amek pekse arab, aku ade jumpe Najmi gemok, opss ! Terlepas sudaa :) Untuk tahun 2011 ni, aku kene pilih persatuan ngan sukan yang baru lahh. Kan ? Setakat ni aku baru ade dua je jawatan,

Dikir barat : AJK Ting. 4
Kelas : Bendahari *cilok duit kelas, haha !

Apepunn, tak lupe kpd member-member aku yang dah pindah tuu, BLAH LAH KORANG !! Ceh, tak lahh. Semoga korang berjaya kat sekolah baru tuu :) Rajinrajin belajar, nanti jumpe aku kat universiti, Insya-Allah. Haha :D

Faiz Asyraf, Muaz                              Maktab Tentera Diraja ( MTD )
Om, Hairi, Kedah, Ijal, Iqbal              SM Teknik KL, Cheras
Rashidi                                               SM Teknik Gombak    

*sorry kalau nama xde :) Ramai tak pindah lagi sebab tawaran MRSM, SBPI belum sampai lagi.


No comments: