Followers

Sunday, February 05, 2012

KALAU lah aku....

AssalamualaikumWBT

Sekarang ni tengah bosan tk tau nak buat apa, merepek meraban je keje nyee. Hari ini aku nak buat segmen iaitu Kalau lah aku... Ekceli tajuk hari ini ialah berkenaan dengan Menteri Pelajaran Malaysia. So, aku akan buat post pasal Kalau lah aku jadi Menteri Pelajaran Malaysia XDD 


#1 Aku akan bagi cuti sebanyak yang boleh, kalau boleh macam sekolah luar negara. Sekolah satu semester je, selebihnya cuti musim sejukk. Best kann ? Nak tak mcm tu? Okeyy bagi usul aku boleh pertimbangkan. Aku kan menteri.. hehe -.-

#2 Sebolehnya peperiksaan diwajibkan sekali sahaja dalam setahun, itu pun kalau tk nak datang pun bolehh ^___^ Sebab kadang-kadang kita terlupa apa yang kita belajar, its better than meniru dalam peperiksaan.

#3 Sesi pembelajaran dan pengajaran di sekolah mahupun IPT adalah menggunakan iPad, laptop, ataupun Samsung Galaxy Note *huhu Baru pelajar bersemangat nak belajar, kalau pelajar cemerlang boleh bukak Fesbukk 10 minit terakhir pembelajaran (:

#4 Pelajar dibenarkan memakai apa-apa saja jenis pakaian seperti long sleeves, topman, singlet ketiak ke, baju Superman ke, asalkan berbaju. Seluar pulak macam straight cut, bowl cut, short pants dll.

okeylahh tu je kott ruang untuk aku merepek. Lain kali aku buat pasal lain pulak ek.  | DIINGATKAN ini hanyalah post suka-suka saje, takde kena mengena antara yang hidup atau yang telah meninggal dunia |


No comments: