Followers

Tuesday, February 05, 2013

On my day.

Assalamualaikum, Selamat pagi dan Salam 1Malaysia XD

Pe khabar pepagi ni? Haaa dah berakfast belum? *memang aku type berak instead of break* Kalau tak berakfast pergi lah dulu. Nanti papehal susah pulak, perut kosong tk makan boleh menyebabkan gastrik. Gastrik tersebut dalam bahasa saintifiknya dipanggil anesemuxoreia. Penyakit ini kalau berlarutan boleh menyebabkan maut. Haaaa takut tak? Ececeeehhh aku tipu je. Nama tu pun aku main taip ikut sedap. Tkde ah sampai macamtu sekali. Tapi just nak bagitahu yang berakfast ni penting dalam kehidupan kita. Lepas kita  break baru lahh kita berak? Betulkan? Hahaha



Aku baru je lepas makan ubat ni. Tu sebab aku suruh korang berakfast. Kahkahkahhhh entah kenapa pulak badan aku ni banyak pulak songehnya. Selesema lah, batuklah, demamlah. Harini pulak makin teruknya. Kelmarin okey je kot. Tapi tkpelah dah lepas makan ubat mungkin surut sikit kot sakit tu. *padahal takda sakit mana -.-* Hmmm tu jelah post aku pagi ni. Actually lagi seminit nak tengahari. Harharr lawak hambar.
Babai XD

No comments: