Followers

Saturday, January 14, 2012

First Moment

Assalamualaikum XD


Amacam minggu pertama sekolahh ? Okayy :D Aku okay je, yelahh dah form 5 takkan nak homesick lagi kot -___- Minggu pertama ni sibuk sikit laa, nak daftar sana, daftar sini. Banyak pulak duit yang yang nak kena pakai, nak bayar duit buku, duit ceramah la. Tahun ni aku masuk KRS, saje je nak test kawad kaki KRS best ke takk :D Tahun ni banyak jugak la jawatan yang aku pegang, yelahh dah form 5, SENIOR YEAR ^__^ cehh


Unit Beruniform : Kadet Remaja Sekolah
Kelab : Kelab Kebudayaan Nasyid * Naib Pengerusi bhai
Sukan : Kelab Sukan Dan Olahraga

Jawatan (+) : AJK Keceriaan Asrama SMK Segambut Jaya
                     AJK Keceriaan Kelas 5 Aliran 4
                     AJK Keceriaan Dorm 7

Haha, semua keceriaan je, ceria sangat ke aku ni =,=

Tahun ni ramai pulak form 1 masuk dorm aku, haha tu yang bestt.Best giler uh orientasikan dorang semua, main burung hantu lagi syok, sorok kan dorang kat belakang sekolah pukul 2-3 pagi. Duduk je lah situ kacau-kacau dorang, ade yang sampai nangis lah, haha kelakar siot :)

# nasib baik form 1 dorm aku tak homesick sangat, haha


No comments: