Followers

Saturday, December 31, 2011

Undesire statement

Assalamualaikum and very good early morning to you alls  n___n


Tak lama lagi duaribusebelass akan meninggalkan kita, duaribuduabelass akan menanti. Kejap je rasanya dah berakhir satu tahun yang banyak mengubah hidup kita. Umur pulak makin meningkat, aku yang akan menduduki SPM tahun depan. Rasa gementar tu memang ada, sebab nak tempuh zaman form 5 nanti. Banyak benda yang aku pasti akan korbankan. Semuanya pasti tentang tahun depan. Tahun 2012 yang akan menentukan segala-galanya pada aku dan kawan-kawan seangkatan. 


Mungkin aku rasa 2011 merupakan tahun yang baik bagi aku, tapi aku kene jadikan 2012 lebih baik daripada 2011. Mungkin aku akan buat apa yang tak mampu aku laksanakan pada tahun ini. Aku sebenarnya bukannya macam orang lain yang setiap tahun nak target azam baru. Bagi aku cukup lah lebih baik dari apa yang aku ada sekarang. Aku harap sangat yang aku tak lalai dalam menempuh alam baru ini. Moga-moga segalanya berjalan dengan lancar, AMIN


No comments: