Followers

Saturday, August 27, 2011

Kenangan -___-

AssalamualaikumWarahmatullahiWabarakatuh ^___^

Bulan Ramadhan makin hampir meninggalkan kita. Dua hari saja lagi, sebelum kita menyambut hari raya. Kalau kat asrama, hari khamis tu dah terbayang-bayang dah kat rumah XD. Yelahh, bukan selalu pun berbuka dekat rumah. Time hari jumaat tuh, cikgu Sharifah *cikgu ekonomi kelas aku masuk dalam kelas kejap, ingatkan apa, rupanya dia nak bagi duit raya kat kelas kitorang, sebab ini tahun last dia mengajar Ekonomi Asas kat kelas aku. Tahun depan dia dah nak bersara, so dia bagi lahh kenangan kat kitorang raya tahun ni -_____-



taknak guna duit ni, kenangan ngan kawan-kawan :D


mintak signature member, cikgu pun ada tauu ;p


2 comments:

Hunnym Syot 美智子 said...

wahh.. nak sain jugak :)


http://irsyanim.blogspot.com/2011/08/kuih-cornflakes-bermadu-dan-ikan-bakar.html

budak ?? said...

nak sain jugak ? boleh2 :D