Followers

Tuesday, August 30, 2011

Diari 1 Syawal.

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh :D

Alhamdulillah, selesai sudah solat sunat hari raya Aidilfitri dekat Surau Al-Basir, Sg Koyan 2 pagi tadi. Lepas je solat, kitorang pun pergi la beraya kat rumah jiran tetangga pulak. Ada lah dekat lima buah rumah aku beraya tadi, lepastu dah malas dah, penat =,= Lepas beraya, kitorang pun bergambar dengan keluarga sebagai kenang-kenangan ^___^


gambar owner letak dulu :) awat muka macam tu ?


my family in grey theme ____


kezen aku ^____^


Kampung aku ada WiFi, korang ade ? ;)

8 comments:

budak ?? said...

Selamat Hari Raya :)

Novelgurl said...

Waalaikumussalam w.b.t

Selamat hari raya !minal aidin wal faizin ^^

♥NuR SyAFiQah♥ said...

hehe jeles la kampung die ade wifi ;)

Daya The Sixth ! said...

Kelaurga bahagia :)

budak ?? said...

tengkiu

nor fairuz said...

bagus betul ada wifi kat kampung

Afiqa Dayana said...

selamat hari raya :)
wah, best lah kmpg dia ade wifi ~
jeles jeles . hihi

alia zainol said...

majunya kampungg :)