Followers

Saturday, February 26, 2011

Let's begin.

Assalamualaikum ! :)

ehsan Mr. Google :)

Huh, minggu ni baru dapat balik rumah, sebab dah tiga minggu tak balik. Sepatutnye balek minggu lepas, tapi ada event merentas desa plak hari sabtu, so dibawak lah ke minggu ni. Hah, masa merentas desa tu, aku dapat no 50 bhaii, masa aku 00.41 minit camtu lahh. Tapi yang penting aku dapat nombor. HAHA :D Minggu ni sebokk dengan latihan kawad lahh, macam-macam. Kerja sekolah tak yah citer lahh, berlambak nak mamposs ! Baru bulan dua, kerja sekolah macam cuti akhir tahun derr. *tak de ahh sampai camtu, tipu jer Kawad peringkat sekolah 26 haribulan 3, peringkat zon 30 haribulan 3. Sebenarnye aku tak masuk kawad polis punn, saje nak try bomba, mane tau dapat kann ? Okey lahh, nak siapkan homework ni, persentation plak dahh. HURMM ! Babaih :)

No comments: