Followers

Thursday, September 16, 2010

Di Pagi Raya

assalamualaikum .


9 sept 2010 . 30 ramadhan 1431 hijrah . 9.00 pm . sg koyan , pahang .


aku ngan semue saudaraku tidak sabar menantikan detik ini kerana tibalah waktu untuk
......
......
......
......
bermain mercun !!
saat yang ditunggu2 semakin tiba . akan tetapi . lain yang dhrpkan . lain pulak yg dtg .
tetibe pulak hujan kat kampung aku tu . hmm . apelagii . kerancakan jiran sebelah bermain mercun turut terganggu . ceh ayat skema ! tapi x pee . esok malam bolee main lagi kan ?!



10 sept 2010 . 1 syawal 1431 hijrah . 7.45 am . sg koyan , pahang .


aku bangun dalam pkul 7.45 pagi . waktu pagi yg sangat sejuk sampai aku nak je tarik selimut balik . tapi , pagi ni ialah pagi yang istimewa buat umat islam termasuk kitorang kerana pada hari inilah hari raya aidilfitri . huih . bestnyer . lepas sembahyang raye .
kitorang pun sambung makan ketupat , karipap , eh eh . karipap x laa . aduihh !
pastu ade sesi salam salaman dan sesi fotografi ! hehe .
ni ade sikit je gambaar . nanti aku upload lagi eh !


hmm . sedapnye makanan . tp x mkn punn :) ceh !


ketupat palas kan ?


banyaknye duit raye . :(


aish ! apsal gambaa aku kabur plak ?!


peace yo ! nenek .


No comments: